»Predvsem se mi zdi pomembno, da dijakom učitelj prisluhne, da mogoče vidi, kaj so njihovi interesi, da tudi pokaže svojo človeško plat in da najdemo skupni imenovalec.«
»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
»Bodoče dijake zanimajo različne informacije 'o mednarodnem sodelovanju, veliko dajo tudi na to, kakšne so vibracije na šoli, ali je vzdušje pozitivno ali nekoliko zamorjeno, zagotovo tudi praksa v podjetjih'.«
»Zelo pomembno je, da v tem okolju, ko smo lahko vsak trenutek okuženi, izvemo za to čim prej.«
»Podpiram dialog in verjamem, da če se pogovarjamo, da se lahko tudi kaj dogovorimo, in mi je samo žal, da ni prišlo do teh pogovorov.«
»Jasno je, da skupne težave potrebujejo skupne rešitve.«
»Dijakom in staršem bomo posredovali pobudo in vse informacije, ki smo jih prejeli z ministrstva za zdravje.«
»Včasih smo morali biti učitelji pozorni, da ni bilo konfliktov, da dijaki niso uničili česa, danes pa vsi sedijo drug zraven drugega in igrajo videoigrice. Ko jim rečemo, naj se raje pogovarjajo, odgovorijo, da igrajo skupaj igrico.«
»Na ministrstvo smo sami postavili vprašanje, kaj pomeni v primeru, da je dijak zaradi visokotveganega stika za v karanteno? Bi lahko potem z negativnim testom prišel v šolo ali ne? To je zelo pomembno za dijake, predvsem v času mature, pa tudi sicer pri preostalih obveznostih.«
»Jaz verjamem, da so gotovo eni izmed najstarejših, ker še nisem slišal, da bi kdo v Sloveniji praznoval kaj več kot 70-letnico.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju