»Predvsem se mi zdi pomembno, da dijakom učitelj prisluhne, da mogoče vidi, kaj so njihovi interesi, da tudi pokaže svojo človeško plat in da najdemo skupni imenovalec.«
»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
»Bodoče dijake zanimajo različne informacije 'o mednarodnem sodelovanju, veliko dajo tudi na to, kakšne so vibracije na šoli, ali je vzdušje pozitivno ali nekoliko zamorjeno, zagotovo tudi praksa v podjetjih'.«
»Zelo pomembno je, da v tem okolju, ko smo lahko vsak trenutek okuženi, izvemo za to čim prej.«
»Podpiram dialog in verjamem, da če se pogovarjamo, da se lahko tudi kaj dogovorimo, in mi je samo žal, da ni prišlo do teh pogovorov.«
»Jasno je, da skupne težave potrebujejo skupne rešitve.«
»Eni naročijo in drugim preprodajajo za več denarja. Dobijo se v živo in dajo. Tako te je težje uloviti.«
»Tisti, ki ga noče jemati vsak dan, lahko prodaja naprej. To pomaga pri učenju, je najbolj popularna droga pri tej generaciji. Mislim, da je zaviralec dopamina, se pravi, nimaš toliko različnih impulzov, potem si bolj skoncentriran v eno smer.«
»Vse, kar je pridobitno, ima črni trg v ozadju. Tisti, ki to prodajajo, se potrudijo priti do mladih ljudi. [...] To zmotno mišljenje, da je konoplja nenevarna, se je razširilo zato, ker ni tako močno zasvojljiva kot nekatere trde droge.«
»Dijakom in staršem bomo posredovali pobudo in vse informacije, ki smo jih prejeli z ministrstva za zdravje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju